תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)
מבחינת המצב הבטחוני במדינה, אנחנו טסים עם אל-על שנותנים מענה והחזר כספי במידה והטיסות מתבטלות מסיבה בטחונית.
מצידינו נחזיר את עלויות הפקת המסע שלנו בגין הדרכה, הטסת הצוות ותשלום לצוות, שלא יחוייבו במקרה ביטול בטחוני, מלבד דמי רישום ע"ס 250 ש"ח, (למעט מלונות, חברות האוטובוסים וכו, שספק אם יחזירו כספים במקרה של מלחמה, כל מה שחוזר עובר אליכם)
מבחינת ביטול מסיבה אישית, עד הכרטוס שמתבצע בשבועיים לפני הטיסה ניתן להחליף את שם הנוסע במישהו אחר, אם תהיה רשימת המתנה, וייכנס נוסע אחר במקום.
ביטול רגיל לא יתאפשר, בלי מחליף, היות והכרטיס נשמר ובסמוך לטיסה אנחנו משלמים את מחיר הטיסות במלואן לאל על, בהסתמך על הרישום.
יש אפשרות גם לעשות ביטוח אישי של ביטול נסיעות, מה שהרבה עושים.
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981